Publicado el: 20 Mar 2018

Teatro asturiano este viernes en Muros de Nalón

‘Como dos gotes d’agua’ es una representación costumbrista que se podrá ver en la Casa de Cultura

Dos de los actores

 

Redacción / Pravia

El próximo viernes 23 de marzo a las 19,30 horas tendrá lugar en la Casa de Cultura de Muros de Nalón la obra de teatro ‘Como dos gotes d’agua’, de José Ramón Oliva y representado por Teatro Padre Coll. La entrada es libre y gratuita hasta completar aforo. está organizado por el Ayuntamiento y por Feteas. La obra está dirigida por Juan José Navarrete Villa y se compone de dos actrices y cuatro actores, con una duración aproximada de 90 minutos.

La Asociación teatral “Padre Coll” regresa a sus orígenes y hace una propuesta al más puro estilo costumbrista asturiano de la mano de José Ramón Oliva, el más prolífico autor de este género teatral. L’acción transcurre nun pueblu cualquiera de Llangreu, tamos nel añu 1974, en plena crisis económica y el pueblu ta enllenu de paraos. Antón y Xuacu  son hermanos ximielgos y nun puen ser más parecíos y más diferentes al mesmu tiempu. Amás de hermanos son vecinos, y xunto coles sos muyeres, Telva y Blasa, y a pesar de les penuries económiques, llévense perbien.

Aparte d’eso, les coses tan más o menos tranquiles hasta que apaez pol pueblu Don Damián, un empresariu ya mayor, que busca un pariente perdíu cola intención de dexái  la so herencia.

Deje su comentario

Comentarios recientes

Pin It
La Información del Bajo Nalón